Obsah

Úřední doba Městského úřadu Beroun od 25. května

Typ: ostatní
Všechna pracoviště městského úřadu budou otevřena v pondělí a ve středu od 8:00 do 17:00. V ostatní dny bude úřad možné navštívit pouze po telefonické nebo jiné domluvě.
Výjimkou je podatelna, pokladna a CZECH POINT v budově radnice a oddělení občanských a řidičských průkazů, cestovních dokladů a evidence vozidel v budově Policie ČR v Tyršově ulici, které budou vyřizovat žádosti občanů také v úterý a ve čtvrtek od 8:00 do 13:00.

Parkovací karty se vydávají v pondělí a ve středu od 8:00 do 12:00 a od 13:00 do 17:00.

Je potřeba i nadále dodržovat všechna hygienická opatření včetně nošení roušek a zachovávání dvoumetrových rozestupů.

U vchodu na jednotlivá pracoviště městského úřadu je k dispozici dezinfekce, žádáme proto občany, aby si před vstupem vydezinfikovali ruce.

Věříme, že i nadále budete osobně vyřizovat jen nezbytně nutné záležitosti a s úřadem komunikovat především e-mailem nebo telefonicky. Pokud nemáte spojení na konkrétního úředníka, volejte na tel. 311 654 111 nebo piště na e-mail: podatelna@muberoun.cz.

Děkujeme za pochopení!

Termín návštěvy pro vyřízení občanského a řidičské průkazu i dalších dopravně správních agend si můžete rezervovat ZDE


Vytvořeno: 16. 4. 2020
Poslední aktualizace: 22. 5. 2020 11:46
Autor: