Obsah

Změna provozní doby městského úřadu od pondělí 30. března

Typ: ostatní
Změna provozní doby městského úřadu 1Všechna pracoviště Městského úřadu Beroun mají od pondělí 30. března novou provozní dobu: Pondělí a středa od 13:00 do 16:00.
Pokladna a podatelna bude v provozu rovněž v pondělí a ve středu od 13:00 do 16:00.
Czech POINT a ohlašovna: středa 13:00 - 16:00

Výjimkou je pracoviště dopravně-správních agend (občanské průkazy, řidičské průkazy, evidence vozidel) v Tyršově ulici, které vyřizuje pouze žádosti objednaných klientů přes rezervační systém, a to v pondělí od 8:00 do 11:00 a ve středu od 13:00 do 16:00. 

UPOZORNĚNÍ
Žádáme občany, aby osobně vyřizovali na pracovištích Městského úřadu Beroun pouze nezbytně nutné záležitosti a s úředníky komunikovali především e-mailem nebo telefonicky.
Pokud nemáte spojení na konkrétního úředníka, využívejte pro komunikaci s městským úřadem tyto kontakty:

E-mail: podatelna@muberoun.cz
Tel.: 311 654 111

Děkujeme za pochopení!

Informace k propadlým dokladům
Podle stanoviska Ministerstva vnitra ČR platí výjimka pro doklady totožnosti propadlé po 1. březnu a řidičské průkazy, kterým skončila platnost v době nouzového stavu. Lidé s propadlými řidičskými průkazy mohou dál řídit a propadlé občanské průkazy nebo cestovní pasy používat k prokázání totožnosti. Občanům s propadlými doklady nehrozí žádné sankce.

Lidé nemusejí žádat o nový občanský průkaz v zákonné lhůtě do 15 pracovních dnů ani kvůli změně bydliště, svatbě, rozvodu nebo ovdovění. Žádat nemusejí ani lidé, kteří dovršili 15. rok věku a občanský průkaz zatím nemají.

Neplatný řidičský průkaz si lidé mohou zatím ponechat a prokazovat se jím. Za běžných okolností by ho přitom museli odevzdat na městském úřadu.


Vytvořeno: 23. 3. 2020
Poslední aktualizace: 30. 3. 2020 08:37
Autor: