Obsah
Seznam osob a kontaktní spojení
Město BerounPracoviště Městského úřadu Beroun
Husovo náměstí 68
vedení města, tajemník, městská policie
agendy: podatelna, pokladna, místní poplatky, matrika, evidence obyvatel, Czech POINT, rybářské lístky
vedení města, tajemník, městská policie
odbory: kancelář tajemníka, finanční odbor, odbor výstavby, odbor školství a volnočasových aktivit, odbor životního prostředí, odbor majetku a investic, odbor hospodářské správy, odbor správní, odbor územního plánování a regionálního rozvoje
Pod Kaplankou 21
odbor sociálních věcí a zdravotnictví
Politických vězňů 20
živnostenský úřad, odbor dopravy, krizové řízení a civilní ochrana, oddělení přestupků a správních deliktů
Tyršova 1635
občanské a řidičské průkazy, cestovní doklady, evidence řidičů, parkovací karty
PROVOZNÍ DOBA MĚSTSKÉHO ÚŘADU BEROUN OD 15. 2. 2021:
Pracoviště v budově radnice, Husovo nám. 68 + v budově ÚZSVM, Tř. Politických vězňů 20 (bývalý okresní úřad), Pracoviště v budově Úřadu práce, Pod Kaplankou 21 (OSVZ)
PO a ST 8:00 – 11:00 a 13:00 – 17:00
Pracoviště v budově Policie ČR, Tyršova 1635 - od 22. února (dopravně správní agendy odboru dopravy)
PO a ST 8:00 – 16:00, ÚT a ČT 8:00 – 13:00
Při návštěvě úřadu je potřeba dodržovat všechna hygienická opatření včetně nošení roušek a zachovávání dvoumetrových rozestupů.
U vchodu na jednotlivá pracoviště městského úřadu je k dispozici dezinfekce, žádáme proto občany, aby si před vstupem vydezinfikovali ruce.
Věříme, že i nadále budete osobně vyřizovat jen nezbytně nutné záležitosti a s úřadem komunikovat především e-mailem nebo telefonicky. Pokud nemáte spojení na konkrétního úředníka, volejte na tel. 311 654 111 nebo piště na e-mail: podatelna1@muberoun.cz.
Děkujeme za pochopení!
Termín návštěvy pro vyřízení občanského a řidičské průkazu i dalších dopravně správních agend si můžete rezervovat ZDE